Archiwizacja

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/transpromo/includes/menu.inc).

Efektywne i bezpieczne przechowywanie informacji elektronicznie


Opis ogólny

Wydajne i efektywne przechowywanie informacji jest podstawą funkcjonowania nowoczesnego przedsiębiorstwa. Odpowiedni system, umożliwiający bezpieczną archiwizację dokumentów elektronicznych, ich sprawne wyszukiwanie i zarządzanie nimi stanowi klucz do stałego rozwoju i optymalizacji procesów w przedsiębiorstwach.



Oferujemy

Asseco Data Systems posiada w ofercie Bezpieczne Archiwum Elektroniczne, w którym przechowujemy dokumenty naszych Klientów. Poprzez odpowiednią aplikację nasi Klienci mają możliwość przeglądania swoich materiałów oraz ich sortowania na podstawie wybranych przez siebie kryteriów. Bezpieczne Archiwum Elektroniczne może zawierać grupy uprawnień i ograniczone dostępy dla poszczególnych osób w Państwa firmie. W przypadku szczególnych preferencji naszych Klientów dostosowujemy aplikację do ich potrzeb.

Bezpieczne Archiwum Elektroniczne umożliwia automatyczne kasowanie dokumentów po określonym przez Klienta czasie, a także zabezpieczenie ich wartości dowodowej poprzez znaczniki czasu oraz kwalifikowany i niekwalifikowany podpis elektroniczny.



Korzyści

  • możliwość sprawnego zarządzania dokumentami elektronicznymi i zdigitalizowanymi
  • optymalizacja kosztów – eliminacja kosztów związanych z infrastrukturą niezbędną do przechowywania dokumentów
  • szybkie i efektywne odszukiwanie dokumentów według zadanych kryteriów
  • dostęp do przechowywanych danych bez bariery czasu i miejsca – 24h, przez cały rok




Bezpieczeństwo

  • pełne bezpieczeństwo przechowywanych informacji
  • możliwość zabezpieczenia wartości dowodowej dokumentów
  • nowoczesne Centrum Danych, w którym przetwarzane są dane i przechowywane serwery z dokumentami


Efektywne i bezpieczne przechowywanie informacji
w sposób tradycyjny


Opis ogólny

Asseco Data Systems posiada własne Papierowe Archiwa, tj. wyspecjalizowane pomieszczenia, w których oferuje swoim Klientom usługę przechowywania dowolnego rodzaju dokumentów papierowych, np. dokumenty bankowe, finansowo-księgowe, dokumenty kadrowo-płacowe oraz wiele innych.




Oferujemy

Archiwum Papierowe umożliwia przechowywanie dokumentów w pomieszczeniach spełniających warunki do przechowywania dokumentów papierowych. Pomieszczenia są specjalnie przystosowane, wyposażone w system kontroli dostępu, monitoring, czujniki wilgotności i temperatury. Po wymaganym okresie przechowywania oferujemy niszczenie dokumentów. System ewidencji archiwum pozwala na szybkie dotarcie do wskazanych dokumentów.



Korzyści

  • Dostęp do oryginałów dokumentów na życzenie klienta, dla uprawnionych do tego pracowników
  • Kontrola dostępu do pomieszczeń
  • Kontrola temperatury i wilgotności



Bezpieczeństwo

  • Bezpieczne przechowywanie dokumentów papierowych