Wydruki transpromo

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/transpromo/includes/menu.inc).

Połączenie dokumentu transakcyjnego z przekazem marketingowym





O wydrukach transpromo

Reklama na dokumentach transakcyjnych to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingu bezpośredniego. Aż 98% klientów dokładnie czyta dokumenty transakcyjne, ponad połowa robi to dwukrotnie! Wysoka personalizacja kolorowego przekazu umieszczonego na fakturze lub innym oficjalnym piśmie sprawi, że wydruk dokumentów z kosztownego wydatku zmieni się w inwestycję przynoszącą nawet o 500% większą efektywność niż czarno-biała ulotka o ogólnym przekazie. Dodatkowo wyszczególnienie kolorem kluczowych informacji na fakturze czy billingu takich jak kwota do zapłaty czy termin opłacenia należności wpłynie pozytywnie na przepływy finansowe Wystawcy dokumentu.



Korzyści

  • możliwość zamieszczenia na fakturze oferty dedykowanej danej grupie Klientów lub poszczególnym Klientom
  • możliwość nieograniczonego targetowania przekazu ze względu np. na płeć odbiorcy, jego wiek, miejsce zamieszkania, historię zakupową, preferencje, potrzeby itp.
  • możliwość wykorzystania posiadanych baz danych na potrzeby marketingowe
  • możliwość prowadzenia kampanii informacyjnych, lojalnościowych oraz CSR-owych
  • możliwość łączenia przekazu drukowanego z kampaniami interaktywnymi np. poprzez umieszczanie na dokumentach kodów QR, adresów dedykowanych stron internetowych (PURL)
  • możliwość optymalizacji kosztów poprzez wydruk dwóch przekazów (transakcyjnego i reklamowego) na jednym nośniku
  • szybkie i skuteczne docierania z konkretnym przekazem do danego klienta końcowego
  • możliwość wynajęcia powierzchni reklamowej na fakturach innym podmiotom




Przykładowe rozwiązanie

Przykłady zastosowań Trans&Promo:


przykład




Dla kogo?



Personalizowane dokumenty transakcyjne połączone z dedykowanym przekazem promocyjnym przeznaczone są dla każdego, kto ma na celu trafienie do konkretnego odbiorcy z treściami odpowiadającymi jego potrzebom i preferencjom zakupowym.

Personalizację stosują firmy z różnych branż: od finansowej przez telekomunikacyjną po turystyczną. Wśród marek promujących się przy zastosowaniu wydruków personalizowanych znalazły się: Vodafone, Pantone, Volkswagen, Ford czy Marks & Spencer. Deutsche Post – światowy lider pocztowy i logistyczny – wysyła dokumenty zawierające zestawienia płatnicze i powiadomienia o zmianach z nadrukowanym kolorowym przekazem marketingowym. Lufthansa również wykorzystuje personalizację – bilety tych linii lotniczych zawierają dedykowane reklamy wypożyczalni samochodów i hoteli.